O kampanji

Prema podacima iz istraživanja (ESPAD 2019.), pijenje alkohola ostaje visoko među adolescentima u Europi, uz prosječno više od tri četvrtine (79 %) učenika koji su pili alkohol u životu te uz gotovo polovicu (47 %) njih koji su ga pili u posljednjih mjesec dana (trenutno korištenje). Hrvatska je i dalje iznad prosjeka u pogledu konzumiranja alkohola među mladima (HSBC, 2018.).

HUP Koordinacija proizvođača, trgovaca i distributera jakih alkoholnih pića nastavlja svoje napore u promicanju odgovorne konzumacije alkohola, posebno među mladim ljudima. Upravo zbog navedenih rezultata istraživanja Koordinacije je udružila snage sa Sveučilištem VERN kako bismo pokrenuli kampanju usmjerenu prema mladima, posebice studentima.

U okviru kolegija Community menadžment, studenti VERNa imali su priliku osmisliti kreativnu kampanju koja ima za cilj osvijestiti njihove vršnjake o važnosti odgovorne konzumacije alkohola, odnosno spriječiti zlouporabu alkohola kod mladih.

Zadovoljstvo nam je surađivati s mladim, ambicioznim ljudima i veselimo se našoj novoj, zajedničkoj kampanji!

Na Sveučilištu VERN danas je održano predstavljanje studentskih prijedloga kampanja o odgovornoj konzumaciji alkohola, a najbolja kampanja bit će objavljena početkom 2024. godine. 

Koordinacija proizvođača, trgovaca i distributera jakih alkoholnih pića udružila je tako snage sa Sveučilištem VERN s ciljem pokretanja kampanje usmjerene prema mladima, posebice studentima i na taj način se pridružila još nekoliko europskih zemalja koje provode sličan projekt. U okviru kolegija Community menadžment, studenti VERNa imali su priliku osmisliti kreativnu kampanju koja ima za cilj osvijestiti njihove vršnjake o važnosti odgovorne konzumacije alkohola, odnosno spriječiti zlouporabu alkohola kod mladih. 

Studentima su u okviru događanja predstavljeni i rezultati ankete o razumijevanju navika i stavova studenata o alkoholnim pićima koji su provedeni među studentima VERN-a, a koji su pokazali da, iako misle da dovoljno znaju o alkoholu, studentima nedostaje znanja o utjecaju alkohola i štetnosti njegova djelovanja i još jednom potvrdili potrebu za ovakvim edukativnim kampanjama. 

Studenti su svoje ideje razvijali posljednja dva mjeseca uz pomoć Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri, a ovoga su ih tjedna prezentirali pred stručnim žirijem i kolegama s fakulteta. Zanimljive i kreativne prezentacije svjedočile su o velikom trudu i inovativnosti studenata. Najbolji radovi su nagrađeni te će se studenske kampanje koje su osmislile Petra Buljan, Anja Milinković, Daniela Vuleta, Marija Cinotti i Jaga Komazec službeno lansirati početkom 2024. godine. 

Nakon prezentacija studenti su dobili prilike čuti iz prve ruke što to znači biti influencer i kako nastaje dobar sadržaj na društvenim mrežama. Influencer Sandro Slavnić, poznatiji kao „Sandrotellingstories“ studentima je prenio svoje zanimljivo iskustvo i korisna znanja o odgovornosti objavljivanja sadržaja na društvenim mrežama.

BUDI ODGOVORAN, BUDI UMJEREN

Stranica konzumirajodgovorno.hr sadrži informacije o važnosti odgovorne i umjerene konzumacije alkoholnih pića. Web stranicu je pokrenula HUP Koordinacija proizvođača, trgovaca i distributera jakih alkoholnih pića, s ciljem povećanja dostupnosti korisnih informacija i praktičnih savjeta o umjerenoj i odgovornoj konzumaciji alkohola, kako biste mogli konzumirati alkohol na siguran i odgovoran način. Stranica konzumirajodgovorno.hr promovira odgovornu konzumaciju alkohola u Hrvatskoj i podržava globalnu strategiju Svjetske zdravstvene organizacije, s ciljem smanjenja štetne konzumacije alkohola. Posjetite i druge europske web stranice koje promiču odgovorno konzumiranje alkohola na http://www.responsibledrinking.eu/

.