Na Sveučilištu VERN danas je održano predstavljanje studentskih prijedloga kampanja o odgovornoj konzumaciji alkohola, a najbolja kampanja bit će objavljena početkom 2024. godine.
Koordinacija proizvođača, trgovaca i distributera jakih alkoholnih pića udružila je tako snage sa Sveučilištem VERN s ciljem pokretanja kampanje usmjerene prema mladima, posebice studentima i na taj način se pridružila još nekoliko europskih zemalja koje provode sličan projekt. U okviru kolegija Community menadžment, studenti VERNa imali su priliku osmisliti kreativnu kampanju koja ima za cilj osvijestiti njihove vršnjake o važnosti odgovorne konzumacije alkohola, odnosno spriječiti zlouporabu alkohola kod mladih.
Studentima su u okviru događanja predstavljeni i rezultati ankete o razumijevanju navika i stavova studenata o alkoholnim pićima koji su provedeni među studentima VERN-a, a koji su pokazali da, iako misle da dovoljno znaju o alkoholu, studentima nedostaje znanja o utjecaju alkohola i štetnosti njegova djelovanja i još jednom potvrdili potrebu za ovakvim edukativnim kampanjama.
Studenti su svoje ideje razvijali posljednja dva mjeseca uz pomoć Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri, a ovoga su ih tjedna prezentirali pred stručnim žirijem i kolegama s fakulteta. Zanimljive i kreativne prezentacije svjedočile su o velikom trudu i inovativnosti studenata. Najbolji radovi su nagrađeni te će se studenske kampanje koje su osmislile Petra Buljan, Anja Milinković, Daniela Vuleta, Marija Cinotti i Jaga Komazec službeno lansirati početkom 2024. godine.
Nakon prezentacija studenti su dobili prilike čuti iz prve ruke što to znači biti influencer i kako nastaje dobar sadržaj na društvenim mrežama. Influencer Sandro Slavnić, poznatiji kao „Sandrotellingstories“ studentima je prenio svoje zanimljivo iskustvo i korisna znanja o odgovornosti objavljivanja sadržaja na društvenim mrežama.